Мамандық туралы:
Хореография - өнердің ең жақсы түрлерінің бірі - би өнері, оны игеру үшін сізге сауатты және тәжірибелі мұғалімнің басшылығымен оқушының орасан зор, қажырлы еңбегі қажет. Біздің бөлімге кіретін балалардың көпшілігінде би үйірмелерінде оқудың тәжірибелері бар, бірақ бізге дайындықсыз келетіндер бар, олар тек жақсы физикалық ерекшеліктерімен және мұғалім-хореограф мамандығын алуға үлкен ықыласпен келеді. Студент пен оның мұғалімі билерді сахналауға дайын болғанға дейін оған көп уақыт пен күш жұмсалады.
Кафедрадағы негізгі пәндердің бірі - «Бидің композициясы және қойылымы», оның міндеті хореографиялық шығармаларды құрастыру және би қою өнеріне үйрету. Бұл пәнді оқыту классикалық, халықтық-сахналық, қазақ биі және қазіргі хореографияны оқыту теориясы мен әдістемесі сияқты арнайы пәндермен тығыз байланыста жүзеге асырылады. Осы пәндерді оқи отырып, студенттер хореографияның әр түрлі бағыттарын орындау техникасы мен әдістемесі бойынша дағдыларды игереді.
Бос уақытты ұйымдастыру курсын оқу болашақ хореографтарға мәдени-бос уақытты ұйымдастырушының жұмысы туралы білім мен дағды береді.
Гуманитарлық цикл субъектілері ой өрісін кеңейтеді, эрудицияны арттырады және шығармашылық тұлғаны қалыптастыруға көмектеседі.
Хореография бөлімінде оқу қызықты әрі қызықты. Студенттер мен оқытушылар - бұл үлкен және тату отбасы!
Студенттердің практикасы:
Білім беру бағдарламасын меңгерудің міндетті кезеңі - тәжірибеден өту. Оқыту процесінде студенттер оқу, практикалық және өндірістік практикадан өтеді. Бос уақытты және хореографияны ұйымдастыру бойынша білім беру практикасының нәтижелері - мәдени және театрландырылған қойылымдарды көрсету, Балаларға арналған жаңа жылдық кештер, конкурстық ойын бағдарламалары, хореографтарға бастамашылық, тақырыптық кештер, поэтикалық шығармалар, сонымен қатар классикалық материал негізінде сабақтар құрастыру , халықтық, қазақша және заманауи би.
Өндірістік практика мектеп қабырғасынан шығып, әртүрлі базаларда өтеді. Бұл мәдениет сарайлары, балалар музыка мектептері, балалар көркемсурет мектептері, мектеп оқушыларына арналған өнер мектептері, балет мектептері, орта мектептер, балабақшалар, Аула клубтары, Халықтар достығы үйлері, түрлі би студиялары, үйірмелер және т.б. Практика жетекшілері ретінде тәжірибе мұғалімдері тағайындалады, олар сабақ өткізу, дайындық, камералық және несиелік іс-шараларды дайындау және өткізу, концерттік қойылымдар қою, есеп беру құжаттарын құрастыру бойынша алдын-ала кеңес береді.
Өндірістік практика студенттердің теориялық және практикалық оқыту процесінде алған кәсіби білімдері мен дағдыларын шығармашылықпен қолдану дағдыларын қалыптастырады. Іс жүзінде студент шығармашылық және педагогикалық процестің міндеттері мен міндеттерін өз бетінше шешуге мүмкіндік алады.
Тәжірибенің нәтижесі - презентация түріндегі қорғаныс, мұнда әр студент тәжірибе бағдарламасының орындалған тапсырмалары туралы, процессте кездескен жетістіктер мен қиындықтар туралы әңгімелейді.
Мансап мүмкіндіктері:
Түлектердің кәсіби қызметі айтарлықтай кең, өйткені оқу барысында олар екі мамандық алады: бос уақытты ұйымдастырушы-мұғалім және би тобының жетекшісі. Олар кез-келген мәдениет және өнер мекемесінде, сондай-ақ жалпы білім беру мекемелерінде және қосымша білім беру мекемелерінде жұмыс істей алады.
Біздің түлектердің келесі кәсіби құзыреттері бар:
- педагогикалық - демалыс орталықтарында, балалар музыкалық мектептерінде, балалар көркемсурет мектептерінде, оқушылар үйінде және т.б. арнайы пәндерден сабақ береді, педагогикалық және шығармашылық мәселелерді қояды және шешеді, оқытудың жаңа әдістері мен формаларын енгізеді, әдістемелік жұмыстар, практикалық оқу құралдары, оқуға арналған ұсыныстар әзірлейді хореографиялық пәндер;
- ұйымдастырушылық - хореографиялық ұжым басшыларының міндеттерін орындау, соның ішінде жоспарлау, қаржыландыру, дайындық, концерттер, байқаулар және т.б ұйымдастыру;
- хореографтар - әртүрлі типтегі және жанрдағы хореографиялық шығармаларды құрастыру, қою және тәжірибе жасау;
- зерттеу - дәстүрлі қазақ хореографиясын, отандық және әлемдік өнердің хореографиялық мұраларын, Қазақстанның және дүниежүзілік қауымдастықтың басқа елдеріндегі хореографиялық мәдениеттің дамуының тарихи және қазіргі процестерін зерттеу;
- мәдени-ағартушылық - халықтың әр түрлі әлеуметтік және жас топтарының эстетикалық қажеттіліктері мен талғамын қалыптастыру және дамыту, тыңдаушылар мен көрермендердің қызығушылықты аудиториясын құру, көрермендерді әлемдік би мәдениетімен таныстыру, хореографияны насихаттау мен Қазақстан өнері және әлемдік мұраның жоғарғы үлгілерін көрсету.
Біздің түлектер Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласындағы әлеуметтік-мәдени мекемелерде, Қазақстанның әр аймағында, таяу және алыс шетелдерде жұмыс істейді.
Көптеген түлектер өздерінің хореографиялық мектептері мен студияларын құрды.
Өскемен қаласы мен Шығыс Қазақстан облысының жетекші хореографиялық топтарын хореография факультетінің түлектері басқарады. Олар Серохвостова М.Е. - «Флэш» заманауи би үлгілі студиясы, Татаренко А.С. - «Арабеск» би ансамблінің үлгілі ансамблі, Измайлова Л.Г. - «Фиджеттер» би ансамблінің үлгілі ансамблі, Поваренкова Л. - Үлгілі би ансамблі «Ырғақтар» Балалық шақ «Риддер, Истомина Н.В. -» Балагурий «үлгілі би ансамблі - Алтай, Рузавкина М. - Риддер қаласындағы» Томирис «үлгілі хореографиялық студиясы, Экзекова Э. -» ТОҢЫЗЫҚ НҰРЫ «үлгілі хореографиялық тобы Шемонаиха, Дузбаева З. Ж. - Алтайдағы «Зыряночка» үлгілі би ансамблі және т.б.