Бұл студенттер айқын аутизммен сипатталады (өзін-өзі күту, әлемнен қорқу). Олар логикалық ойлауды дамытуға бейім, бірақ олардың кең танымдық қызығушылықтары жоқ. Олардың атиптік мүдделері бар: әлемнің құрылымы, басқа әлем туралы…
Олар көп оқығанды ұнатады, сөйлеу қабілеті дамыған, бірақ көбінесе ресми. Теріс белгілер: эмоционалды салқындық, эмоционалды түтікше, ата-аналарға көп көңіл бөлмейді; басқалардың пікіріне қызығушылық танытпайды, сыртқы әлемге бей-жай қарамайды. Мұндай студенттер оғаш әрекеттерге қабілетті, олар өзін-өзі сақтайды. Бұл студенттердің достары жоқ, олар басқаларға бағынады, көзге қарамайды.
Мұндай балалармен жұмыс жасауда олардың күшті жақтарына сүйену керек. Мораль оларға мүлдем әсер етпейді, оларға ештеңе жүктемейді, оларға бейімделеді.
1. Оларды ар-ұжданға шақырмаңыз, моральды оқымаңыз.
2. Бақылау әдісімен қорқыныштың болуын қарастырыңыз, әсіресе сызбаларды талдау; қорқыныштың тақырыбын анықтаңыз, содан кейін оларды сызыңыз: қорқыныштан күлкілі етіп жасаңыз. Бұл балалардағы қорқыныш қызығушылықпен байланысты-бұл мәселені жеңуге көмектесіңіз.
3. Оларға сөйлеуді, зейінді, моториканы дамытуға, дағдыларды қалыптастыруға көмектесіңіз.
4. Жалпы эмоционалды ыңғайсыздықты, мазасыздықты жұмсартыңыз.
5. Құрдастарымен және ересектермен өзара әрекеттесуге бағытталған психикалық белсенділікті ынталандырыңыз.
6. Ойланудан бастап сезім мен әрекетке дейін парадоксалды және алдын-ала болжауды қарастырыңыз.
7. Оның мінез-құлқын басқалардан өзгеше етіп көрсетіңіз және сонымен бірге оны сынып жетекшісіне тиесілі сезінуге мүмкіндік беріңіз.