ХАЛЫҚ ӘРТІСТЕРІ АҒАЙЫНДЫ АБДУЛЛИНДЕР АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ӨНЕР УЧИЛИЩЕСІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСЫ
Өнер училищесінің білім беру үрдісінің толыққанды болуының бір компоненті – әдістемелік жұмыс.
Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың мақсаты - ғылым мен білімді интеграциялау, оқу және тәрбие процесін заманауи әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету және жетілдіру, оқытудың жаңа технологияларын әзірлеу және енгізу, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыруды қамтамасыз ету.
Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстың міндеттері:
- білім беру бағдарламаларын іске асыруды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету;
- қолданыстағы білім беру технологияларын, әдіс-тәсілдерін білім беру үрдісіне енгізу және жетілдіру;
- педагогтың шығармашылық ойлауын дамыту, педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін және кәсіби шеберлігін арттыруды қамтамасыз ету, педагогикалық ұжымның ғылыми-әдістемелік мүмкіндігін жетілдіру.
Өнер училищесіндегі оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс келесі бағыттарды қамтиды:
- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын негізге алып оқу жұмыс жоспары мен бағдарламаларын сараптамадан өткізуді ұйымдастыру;
- әдістемелік кеңес және тағы басқа құрылымдық бөлімдердің жұмыс жоспарларын қарастырып, түзету енгізу, бекітуге мақұлдау;
- училищедегі оқыту үрдісін оқу-әдістемелік құралдармен қамту;
- училищенің әдістемелік қамтылуына қажетті құқықтық-нормативтік құжаттарды оңтайландыру;
- оқу үдерісіне қажетті оқу-әдістемелік құралдарды, дидактикалық материалдар жинағын әзірлеу;
- еңбек нарығына сай мамандықтар тізімін қарастыру, жоспарлау;
- оқытушылардың оқу-тәрбие үрдісінде қолдануға арналған әдістемелік жұмыстың түрлі әдістерін енгізу;
- білім алушылардың білім сапасын бақылаудың түрлі әдістерін енгізу;
- оқу-әдістемелік және ғылыми – әдістемелік жұмыстарды жетілдіру мақсатында семинарлар, конференциялар мен кеңестер ұйымдастыру.
Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың бір-бірімен тығыз байланысты 3 тобын көрсетуге болады:
- әдістемелік жұмыстың жалпыучилищелік формасы (ортақ әдістемелік жұмыс, психолого-педагогикалық семинарлар, практикумдар, ғылыми-іс – тәжірибелік конференциялар, педагогикалық оқулар, әдістемелік көрмелер);
- әдістемелік жұмыстың топтық әдістері (әдістемелік бірлестіктер, оқытушылардың шығармашылық топтары, озық тәжірибені тарату, топтық тәлімгерлік, өзара сабаққа қатысу және бәрлескен тәрбие жұмыстары);
- әдістемелік жұмыстың жеке түрі (оқытушылардың жазғы мектебі, жеке кеңестер, әңгімелесу, тәлімгерлік, жеке шығармашылықпен жұмыс, өзіндік білім көтеру).
ЭЛЕКТРОНДЫҚ АҚПАРАТТЫҚ РЕСУРСТАР |
||
№ |
Бөлімдер |
Сілтемелер |
1. |
Фортепиано |
|
2. |
Үрмелі және соқпалы аспаптар |
|
3. |
Ішекті аспаптар |
|
4. |
Қазақ халық аспаптары |
|
5. |
Орыс халық аспаптары |
|
6. |
Ән салу |
|
7. |
Хормен дирижерлеу |
|
8. |
Музыка теориясы |
|
9. |
Режиссура |
|
10. |
Хореография |
|
11. |
Музыкалық жетекші |
|
12. |
Міндетті фортепиано |
|
13. |
Жалпы білім беру пәндері |
|
14. |
Пайдалы ақпараттар |
|
15. |
Электрондық ресурстар мен ноталар |
|
16. |
Муз.информатика бойынша электрондық ресурстар |
|
17. |
ШҚО ББ сараптамалық комиссиясынан өткен материалдар |
|
18. |
Халық әртістері ағайынды Абдуллиндердің туғанына 105 жыл толуына және ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған «Өсу сатылары: студенттік шығармашылықтан кәсіби шеберлікке дейін» атты Аймақаралық ғылыми – іс-тәжірибелік конференциясының материалдар жинағы. |
|
19. |
«Педагогикалық ой» республикалық журналы |
|
20. |
Валентин Георгиевич Макшаевтың 90 жылдығына арналған «Педагогика, орында ушылық және оқыту әдістемесі мәселері» атты Республикалық ғылыми-практикалық конференциясының материалдар жинағы |